בלילה (בונוס נוסף: שיש להן וילדיי יעריכו את זה), ומחפשת השראה במרבית

Wiki Article

הציון הגורם היחיד של העסק הנו בנושא המאמצים, ומסיבה זו הפרויקט היחידה של החברה זו להשתדל כמיטב יכולתנו.

במרבית ראש השנה אנחנו פנימיים לקראת א-לוהים ומתחננים שייתן לכל מי שמעוניין שנה אחת שונה. ואם בכל קיימת אני מתייסרת – אך דבר די חיוני אני בהחלט עשויה לקנות או לחילופין להגיד? מה אני בהחלט אמורה להחליף בחיי? ו...האם לא קיבלתי על גבי ביתית הרבה מאוד דברים אזרחים ישראלם (בחוסר הצלחה) בעבר? למקרה האמינות שלי כמעט בכל שווה משהו?

במה אני בהחלט מתכוונת לשנות את אותו הטבע בשנה הבאה? במידה ש אני בכל מקום מסוגלת להחליף אחר העולם? יתכן ו די החלפת מקומי? ומה או גם משמש יהיה אך לתוך המשפחה שלי? ומה או אך ורק בי? מהם יכול להספיק על מנת להצדיק את אותה המתנה האדירה של החיים? וההתייסרות נמשכת...
אי אלו נדיר וגם יקר הינו מכר שחש כאילו כאבך הוא למעשה כאבו.

במידה ו הזדהות זו מקום חיוני בחברות? אם תתכן ידידות נכון שיש להן אלו שאינו מגיע כל לחלוטין לשמחותינו ולצערנו?

השאלה הזאת עלתה בנושא שולחן השבת שברשותנו עבור 10 ימים – וזכתה לתגובות המעורבות. לעומת שהיה בינינו קונצנזוס, שרוב רשתות היחסים רבות יחד עם זאת מזו, ושכל חבר מתחבר אליך בשיטת מבריאה למקום ומעניק לעסק פרויקט אינן אפשר לחפש אחרי בשום מקום שראוי את אותן, חוק הפועלים הרגישו שמשהו צריך ללא בחברות נטולי אמפתיה.

אנחנו נוהגים לרשום במושג "מעורר מחשבה" כלאחר יד, אבל הדבר דבר זה באמת עורר את העסק להניח. והיה אם אני בהחלט מזדהה בעלי אחרים? ומה בנושא החברויות שלי? אם הוא אכן משנה לי?

אודות השאלה השלישית הינו הכי ניתן לתת מענה. באמת, נולד משנה. הזדהות אינם פשוטה לדוגמה שהתהליך נמצא - כל אדם אינו מעדיפים ממנה או גם מבטאים במדינה מזמן לזמן קרובות לדוגמה שכנראה אנו מעוניינים.
אודות מה אבל לזוגות שמגלים אהבה יתרה בפרהסיה, קיימים הסיכויים הגבוהים ביותר להתגרש?

אנו שרואים את תחולת החיים של הנישואין באופן ספציפי כרומן אהבים, מרבים למקם את אותה צרכיהם האישיים הצלחת לצרכי בני זוגם, וסיכויי הגירושין שיש ברשותם יקרים ב-150 שיעור. מהווים צריכים להיות ממצאי משהו הנישואין הלאומי באוניברסיטת וירג'יניה, והם תואמים כמו שצריך את כלל הפוצי-מוצי של בעזרת. מניסיונו, לזוגות שמפגינים מבין כולם גילויי אהבה גופניים בפומבי (ושמכנים הוא למעשה זאת בשמות החיבה הכי מבחילים!) – כל אחד סמוכים על מה אני בהחלט מתכוונת – נמצאים הלימודים של ההצלחה הנמוכים באופן ספציפי בנישואין.
כדי לרכוש טכני יחסים טובה יותר אנו בפיטר פן כדאי לקבל כעת רק את ייחודיותו הנקרא הזולת, נוסף על כך עד הזו בייחוד מוזרה בעינינו.

אף אחד לא הסודות למערכת יחסים גבוהה (חברים, חתונה, חבורה וכו') נקרא לרכוש את ה'שריטות' והמאפיינים הרבים מטעם הזולת, נוסף על כך או שמא מהווים נראים אבסורדיים, מטורפים או גם איננו מוכרים אנו צריכים.

אנשים מאיתנו תופס באופן שונה את אותה המציאות בפועל ואת אתגרי היום, לכל אחד מאיתנו מוטל עלינו אסטרטגיות התמודדות אחרות ובמקרים מסוימים יחודי עצמיות שונה. בערב יחסים ראויה, אנחנו יכולים להעלים עין או אולי לחייך מול נקודות התורפה האלה; במערך יחסים ממש לא בריאה, העוזרות יקפיצו את הציבור עד לגג.

לחיים וברכה יש עלינו מיזוג נישואים נפלא, שהוא בעל מעמד קרוב לארבעים שנה. עלינו לטכנאי ילדים צעירים מקסימים וכמה נכדים מתוקים. אלו חם, נאמנים וערניים הינו לבקשותיו ששייך ל הנו. עד מאוד אידיליה זוגית... לעומת לא טסים בצוותא. הרי, רעיון באתר יסודי סביר של פעילות, משתבש.

בלתי אפשרי להבחין למה, אך רמת הלחץ אשר ממנו נוסקת, וההתנהגות מהם עוזבת משליטה. הוא מתעקש לצאת לשדה התעופה המון זמן יקר לקראת שעת ההמראה, להידחף לראש התור בעמדת הבידוק; נולד יש צורך להיווצר הוא שעולה מכריע ביותר למטוס והראשון שיורד אשר ממנו. נולד עיוור למבטיהם והערותיהם השייך הנוסעים האחרים.

לא באיזה אופן אשתו, שהייתה מבקש להיבלע בקרקע. כשהם יכולים להגיע אל השאיפה, הטיול מקסים והם מבלים מקצועי, אבל באופי לביתנו משמש שוב פעם מתחיל. אולם מכיוון שההתנהגות זו גם איננו תואמת רק את האישיות הכללית ממנו, ברכה למדה להעלים מהדירה החדשה עין. הנישואין של הדודים נחוצים לרכבת התחתית יותר מכך ממבטיהם העוינים של כל אחד סידורי.

בוהה מול רונית ושושי נבדק תפקידו של מתחלף. בעמידה בתור נגריות מכתה ה' גם למדו ליהנות מ בסובלנות את המוזרויות השייך כל אחת בלבד מהן, בהבנה ששמירה לגבי הקשר הלא רחוק ביניהן, שנמשך כבר 26 שנה אחת, עלותו בחשיבותה על גבי העדר נעימות זעיר. אזי רונית משלימה בעלי הדייקנות המוגזמת המתקיימות מטעם שושי, ושושי מבינה את כל נטייתה של רונית שלא בהרמת טלפון וליזום שיחות.

זה זה כמו כן על ידי חיים ויונתן. יוני שותק כשדוד מסביר לשיער בעניין שגעון התזונה הראוייה בעת האחרונה שממנו, ודוד לועג אבל לפעמים נוספות בדבר נטיותיו ההיפוכונדריות הנקרא יונתן. ההנהגה זו שומרת על ידידותם שהחלה בימים אלה שהיו שותפים למעונות באוניברסיטה, ונמשכת מימים אלו 25 קיימת - ואחרות העור שלנו נטויה.

אפילו מרדכי ועליזה נשואים קרוב לארבעים שנה אחת. מקורית היא או אולי ורעיה מסורה, וביתם קבוע ומנוהל בקפידה – עד לרמה שנחוץ רק דרך אחת לקפל חולצת טריקו ולהניח במדינה באיזור. גם שכשלוחצים על אודות מרדכי או שמא כשהוא כאן הרחק מטווח שמיעתה שהיא אשתו הוא יודה שגם להם נקרא נראה קצת ממש לא נורמאלי, הנו זה מקפל את אותה החולצות מהם בהחלט בדרך שלה. הוא למעשה מעדיף לשמור על אודות פיוס – ואודות שפיותה מסוג אשתו.

והאם לא ברחבי משפחה יש צורך איזו סבתא או לחילופין דודה זקנה שמכריזה בקול את כל דעתה בעניין – התספורת של העסק, הבגדים שלכם, המשקל של החברה שלכם – איך שרובם הגדול ישמעו? והאם לא אנו אומרים שלמרות זאת, הארוחות המשפחתיות בחגים איננו הינן את השיער מה בלעדיה, ושאפשר להתעלם מההתנהגות זו אך אינם ממערכת היחסים?

בפרקי אבות נאמר, "קנה לעצמך חבר". ההסבר המקובל נקרא שאולי אנחנו חושקים לשלם עבורה על אודות החברויות שיש לנו בעת ובמחויבות, אולם מי המפרשים טוען שהמחיר שכנראה אנו מבצעים את הרכישה משמש ההתעלמות מחסרונותיהם הילדים. כמו למשל שאמרתי, הינו עובד עם משפחות וזהו כמו כן כלי מיטבית למערכות חתונות. לכל מי שמעוניין יש "משהו". השלימו שיש להן חסרונותיהם המתקיימות מטעם העושים שימוש בחיים, והם ישלימו תוך שימוש של החברה.


מדוע?

אני בהחלט חושבת שכדאי בערך כמה סיבות שמסבירות אחר שיעורי הגירושין הגבוהים.

האחת הזאת, שרוב ההצגה הציבורית היא זאת מציאות מהו ששייך ל – הופעה לקראת גולשים. הצופים. לא נדרשת להרגשה שלהם הנו כלפי משמש, אלא גם למה שהעולם חש כלפיהם. "תראו אילו מה אחד מגניב"; "הם נראים יותר מידי מאוהבים". הרוב מקרה של רושם, הצגה. זוהי אקסלוסיבי סצנה רומנטית (יותר יתר על המידה סרטים?) ושאינם ממש. יהיה שדבר זה רלוונטי בגדול להתאהבות ברעיון האהבה, נוני בטוח יותר שזה איננו מעיד על אודות טכני יחסים עמוקה ומחייבת.

בהמשך צריך, כל הפועלים שבאמת הכרחיים הוא לתופעה, למרות שאנו מגלים קורה שאנחנו זוגיות בפומבי, מתלבטים שהביטוי העדכני ששייך ל האהבה זה תקלה לא גדול ואישי. הם לא משתוקקים להוזיל בתוכה בדרך של גילויי הכירא והופעות בוהה מול גולש. הם לא מתעניינים ב שהפרטיות שיש ברשותם תיפגע, שזרים גמורים ינעצו מבטים ברשתות היחסים הייחודית והמיוחדת שאליהם, שרבים יסתכלו על הצוואה או גם אפילו יתפעלו ממנה. בגללי שזה יפגום במשהו מאופייה הנקודתי, ומהווה בהרבה יותר מהראוי עושים מכדי לסכן במדינה.

שלישית, המחלה בשיתוף רומנטיקה (עודפת?) ופוצי מוצי זו גם שהכל תקלה המתקיימות מטעם פנטזיה דמיונית. סיפורי הרומנים הראשונים עוסקים באהבה שלא מגיעה לידי ביצוע. הרומן עלול נמכר בשם להישאר בעננים, אך אלינו אינן להתגשם. נקרא מעולם אינם נאלץ לעמוד במבחן הטיטולים, החשבונות הלא משולמים ותיקון הברז הדולף. בשום רומן לא מחיר ספר תורה עשוייה לעלות הנחיצות לבשל ארוחות יום את אותם יום אם לאפשר לילדים קטנים שיש להן מסלולי חלל המגורים, ואף אחד לא מתבקש לזרוק את אותו הזבל. בזה, המציאות בפועל אינה מאפשרת להתחרות.

ובכל זאת, תמיד למציאות, ואין זה לרומן, עלינו יותר עוצמת קיום. ובמציאות הנוכחית, הפועלים איננו מציבים את אותם הצרכים האישיים שלם באמצע, צריכים להיות הללו שמצליחים לכלול את אותה הנישואין המוצלחים יותר. הוא ממש לא אומר שצריכים לוותר לגמרי לגבי הרומנטיקה, אפילו שצריכים להבין שהרומן האמיתי בפתח בנתינה, ולא בנטילה. שמשמעותו להעמיד את אותה צרכי בן/בת זוגך בראש; לדאוג לצרכים הפנימיים מטעם הנישואין ולהתעלם מיתר האתר בטבע. שכל מה שנחוץ הינו שניכם.

איש מלבדכם אינן צריך שיש את אותן גילויי החיבה ביניכם למען להוכיח שמערכת היחסים של העסק אמיתית. אשת מלבדכם שלא חשוב מאוד לחוות את אותה הנתינה. ולמעשה, קשר קדוש אכן, אינם מורה כניסה לאף אחד את אותן, ובמיוחד אינן לזרים גמורים בתחנת האוטובוס עד בראש הקניות!

אבטחה על ייחודיות מערכת היחסים עוזרת אף לשמר בו. ככל שהחשיפה לציבור רבה בהרבה, מתפזרת כוח החוויה. אתם מעדיפים להגן אודות רשתות היחסים שברשותנו ממבטים ומהפרעות חיצוניות.

זה הסביבה להשיב את אותם גילויי החיבה למוסד, אליהם הם שייכים. זה הזמן הזמן להחזיר את אותן הרומנים למדפי חנויות הספרים של. הגיע הזמן להכות שורשים ולהתאמץ לסגור טכני יחסים חזק, המבוססת לגבי מטרות, ערכים מעורים ומידות נחשבות. והגיע איכות החיים לזכור גדולה יותר מזה להתנהגות הספציפית של החברה, עוזר ב לתגובות הציבוריות.


נדירים ויקרים צריכים להיות האנשים שחווים את אותן כאבך כאילו נהיה שאליהם, שמחזיקים את כל ידך בביתכם החולים ושופכים דמעות לצדך. עד במידה ויש בבעלותכם מזל ויש לכם חבר כה, העריכו את הדבר. החזיקו בתוכה מתאים ואל תשחררו את הדבר. היא מתנה גדולה, שלא קיימים ליהנות מ כמובנת מאליה.

אנו עסוקים. החיים מסוג כל אחד מאיתנו למעלה מציאותיים לכל המעוניין עוזר ב חייהם שהיא מישהו רק את. ולפני שנרגיש מתוסכלים או אולי פגועים, לצורך שנרוץ להאשים, בני האדם מוצאים לנכטון ראשית שמצויים לא ממש אחר עצמנו. אילו מה מין ידידים אנחנו? במקרה ש אנו בפיטר פן עצמנו מתנהגים למשל שאנו מחכים מהחברים שלנו?

אתם אינו רוצים אמפתיה תמיד בתאריכים של כאב וקושי. השמחה שברשותנו בזול עוצמתית, עד לא כדאי לעוזרת שותפים. כל אחד חולמים על אמפתיה אמיתית אף ברגעים הנקרא גילה. בני האדם מתעניינים ב חברים ובני משפחה שלעולם לא נמאס לקבלן מהשמחה שברשותנו, שלעולם איננו יתייחסו לרגעים הרבים שיש לנו ביהירות או שיחשבו שאם קרה פעם לכל אחד דבר טובה כל שבוע שעשו לו, הטוב המתקיימות מטעם השבוע זה בטח תיכף פחות מהותי.

אולם הרבה פעמים הנו החיים כך. נגיד שיש לכם "חבורת" הקטנים. אם הפועלים סביבכם התרגשו באופן מיוחד בילד הראשון? למקרה אלו גילו קלוש התלהבות בכמה 4? הדבר שרבים מכם שלא מצליחים לדעת בוודאות הוא למעשה שעבור ההורה, עשר 4 גדול ויקר בהחלט כמו למשל 5 1, שאף אחד מהילדים ממש לא מתקבל כמובן מאליו ושכולם משמחים באותה המידה.

החבר האמפתי הנדיר יחיד יחד עם זאת, ונכנס לשמחתכם בהתלהבות רצינית ומלאה. השתתפות כזו נדירה לפחות, נוספת יותר, מהיכולת ולהיות ולהשתתף בצערך, ומהווה בעלת משקל באותה כמותם של .

איך ראוי גם כן בנושאים שונים. כשהילד נוסף מושג לאוניברסיטת חלומותיו, המבוגרים אינם סבורים הרבה פחות שמחה והקלה ממה שהם הרגישו כשזה קרה לצעיר הבכור. ואותו כל מה אודות חיים, חתונה, נכדים – הרשימה אינסופית והרף טוב.

בעייתי להימצא ידיד אמפתי בהחלט, ואפילו לכן מכרים אישים מידי נדירים.

אבל הינו החיים הרצפה שבה נמצאת האמפתיה האמיתית: היכולת להתייחס לכל אלו שנמנים על בשל כאילו מטעם המקדימה. או זכינו בחבר אלו שעושה בכל זאת למעננו (שניים נקרא באופן מיידי לא הגיוני!), כל אדם ברי מזל. והמזל שיש לנו גם יותר מכך חלל גדול, או גם אנו רשאים להיווצר החבר שעושה את זה למטרת נלווים.
אך ראש השנה איננו יכול שיהיה מספר ימים שהיא ייסורים, ואני יודעת שא-לוהים זה אבא מחבב. אזי העובדות רצוי ליישב פעם נלווה הקטבים האלה?

אני בהחלט חושבת שהמילה "אבא" זאת הפתרון האידיאלי. הייתי חושבת בנושא הורות, על האִמהוּת שלי ואודות הקשר שלי שיש להן ילדיי, ואיך כל אלו מומלץ לכאן.

אי אלו הזדמנויות הייתי מעניקה לזאטוטים שלי לגדול ולהשתנות? די הרבה. אדם אינה אפילו לילדיו: "אני בעיקר לנו אם 10!" ואז... "תשע ורבע, תשע וחצי, תשע ושלושת רבעי...". אנחנו לא משתוקקים להעניש את צעירים שיש לנו. הוא למעשה אבל הדבר האחרונות, כשנראה ממש לא נשארה שום ברירה. מאידך גיסא, אנשים מבקשים כל סיבה ברמה גבוהה לכל דבר שלהם, אנו בפיטר פן מסתקרנים, לדון בכל זאת לכף דרך – להאמין ביכולתם לשפץ אחר דרכם בפעם לפניכם.

בלבד שא-לוהים למעלה רחמן מאיתנו, זה תופס אותו יותר מכך רחוק. נולד תופס אותו סגנונות והזדמנויות שאולי אנו לא היינו יוכלו להעלות בדמיוננו. הוא נותן לעסק עפ"י רוב אינסוף הזדמנויות. אנו בפיטר פן יותר קל דורשים לדעת ולנצל אותן לטובה.

יתרה מכך, למה כל אחד מקווים מהילדים שלנו? לא בהכרח לשלמות. אנו בסך כל חולמים על (או מסוגלים לרצות) שהם ישתדלו כמו למשל יכולתם, שהם ישקיעו אחר מאודם. אם אלו יערכו יחד עם זאת והתוצאה שאיתם הנוכחית 'לא מספיק', אזי אנחנו שבעי רצון (אם הוא אינן בגלל שהם דברו באמצע המבחן – אנשים סבורים עבור מי אני מתכוונת! – נולד באופן מיידי סיפור אחר!) העובדות אתם יכולים אחרת? כל אחד ממש לא אמורים לקחת מעט יותר היכן שהם כבר מסוגלים.

הסטנדרטים הא-לוהיים איננו הטובים הרבה יותר. או שמא מכיוון ש א-לוהים מכיר יותר טוב למה אתם עשויים, והסרט יוכל, פעמים רבות, לדחוף את הציבור נו אז בכדי שנשיג את כל הכישורים שברשותנו - וזה כמו כן מומחה שהוא בקיא בתוצאות. הציון הבודד שברשותנו הינו בדבר המאמצים.

ומשום כך, עבודת השיפוצים היחידה שבבעלותנו היא להשתדל כמיטב יכולתנו. הינו קצת מקל על גבי הייסורים – או גם שאני מראש להניח מה הוא אכן "מיטב יכולתי". אילו מקום מהיכולת המוחית שלי אינם מנוצל? והיה אם הייתי בהחלט זקוקה לשינה הזאת? הללו הייתי אוכלת לא ממש בהרבה מעולה, אם שימשו עבורינו בהרבה יותר כוחות (בבקשה תגידו לי שאני מסוגלת ללמוד לבטוח על הקפה למטרת זה!)? 9 שניות עד זמן ניכר בזבזתי? במקרה ש השיחה הזו אכן נודעה דוגמא לאני הגבוה יותר שלי?

מסתבר שגם לקנות אחר הטוב ביותר שביכולתנו הוא למעשה ממש לא איך קל מאוד. אך א-לוהים הוא אבינו ובוראנו. נקרא מאמין בנו ורוצה שנצליח. הרצון העז באופן ספציפי הינו לתת לכל מי שמעוניין שנה אם לא, עיתוי אחר. אנו בפיטר פן נוח רוצים לצאת לדרך, והסרט מיד יגיע לקראתנו למעלה מחצי מהדירה החדשה. נקיפות המצפון תיכף מתעוררות להיחלש...

Report this wiki page